هرمزگان ما

هرمزگان ما

هرمزگان و هرمزگانی
هرمزگان ما

هرمزگان ما

هرمزگان و هرمزگانی

می خواهم زنده بمانم

11 ماه از آخرین نوشته ام میگذرد.رمز عبور وبلاگ قبلیم را از دست دادم و بندربلاگ بلا استفاده شد.تنها کاری که در مدت این 11 ماه انجام دادم این بود که نوشته هایم را به این خانه منتقل کردم.در این مدت غیبتم،گفتنی زیاد داشتم،اما حوصله ی نوشتن را نداشتم.چند روز پیش،هدفم از راه اندازی این وبلاگ را دوباره با خود مرور کردم.هدفم عمومی کردن بحث ها و نظرات خود و دوستانم در مورد هرمزگان بود.مطالبی که حاصل گفتگو های من با افراد علاقه مند به پیشرفت هرمزگان،در جمع ها و دیدار هایمان بود.یادآوری این هدف بار دیگر مرا به نوشتن وا داشت.مارتین لوتر کینگ می گوید:"زمانی مرده ایم که در مورد چیزی که مهم است،سکوت کنیم".و من می خواهم زنده بمانم!
نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 13 شهریور 1391 ساعت 16:45 http://www.bihamta66.blogfa.com

من هم میخواهم زنده بمانم
بهتر است بگوییم ما میخواهیم ...
بیشتر مطالبت .. از لحاظ محتوا در سطح بالایی نوشته شده که نشونده ی یه طرز فکر بالاست ..
به امید پیشرفت استان در تمامی زمینه ها ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد